Reklamace
Vážení zákazníci,
velice nás mrzí, že něco není jak jste očekávali. Ačkoliv pořád pracujeme na zlepšování kontrolních procesů občas něco přehlédneme.
Ujišťuji Vás však, že všechny nedostatky nebo závady odstraníme v co nejkratším termínu.
Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace nám prosím zašlete :
- číslo objednávky
- typ rolety
- rozměr rolety
- popis závady
- pokud se jedná o závadu vyžadující výrobu nové rolety - pak prosíme o zaslání fotografie závady
- v případě, že v balení chyběl nebo byl poškozen některý z montážních dílů, napište nám jeho číslo a bude Vám neprodleně zaslán. Čísla montážních prvků najdete v návodech.
Tyto informace zašlete na email : info@zebra-shop.cz
Víme, že vyřizování reklamace je nepříjemná záležitost, u nás však máte jistotu, že bude vždy vyřízena k Vaší spokojenosti a co nejrychleji.
UPOZORNĚNÍ
na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky :
IX. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
1. Pokud u nás nakupujete jako spotřebitel, můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze. Pro toto odstupování platí následující pravidla.
2. Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dáno jeho povahou. Je to zboží, které:
- jste po dodání nenávratně zapracovali s jinými produkty (například vlastní úpravy rolet),
- jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vašim osobním potřebám (například výroba rolet na zakázku),