Reklamace
Vážení zákazníci,
velice nás mrzí, že něco není jak jste očekávali. Ačkoliv pořád pracujeme na zlepšování kontrolních procesů občas něco přehlédneme.
Ujišťuji Vás však, že všechny nedostatky nebo závady odstraníme v co nejkratším termínu.
Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace nám prosím zašlete :
- číslo objednávky
- typ rolety
- rozměr rolety
- popis závady
- pokud se jedná o závadu vyžadující výrobu nové rolety - pak prosíme o zaslání fotografie závady
- v případě, že v balení chyběl nebo byl poškozen některý z montážních dílů, napište nám jeho číslo a bude Vám neprodleně zaslán.Čísla montážních prvků najdete v návodech. ( Návod pro rolety DEN/NOC ZDE )
Tyto informace zašlete na email : info@zebra-shop.cz
Víme, že vyřizování reklamace je nepříjemná záležitost, u nás však máte jistotu, že bude vždy vyřízena k Vaší spokojenosti a co nejrychleji.
UPOZORNĚNÍ
na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky :
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- 5.1.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu - výroba na zakázku ( okenní rolety na míru )