Reklamace

Vážení zákazníci,

velice nás mrzí, že něco není jak jste očekávali. Ačkoliv pořád pracujeme na zlepšování kontrolních procesů občas něco přehlédneme.

Ujišťuji Vás však, že všechny nedostatky nebo závady odstraníme v co nejkratším termínu.

_______________________________________________________________

Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace nám prosím zašlete :

  • číslo objednávky
  • typ rolety
  • rozměr rolety
  • popis závady 
  • pokud se jedná o závadu vyžadující výrobu nové rolety - pak prosíme o zaslání fotografie závady
  • v případě, že v balení chyběl nebo byl poškozen některý z montážních dílů, napište nám jeho číslo a bude Vám neprodleně zaslán.Čísla montážních prvků najdete v návodech.

 

Návod pro rolety DEN/NOC ZDE

Návod pro rolety MINI a THERMO ZDE

 

Tyto informace zašlete na email : info@zebra-shop.cz 

________________________________________________________________

Víme, že vyřizování reklamace je nepříjemná záležitost, u nás však máte jistotu, že bude vždy vyřízena k Vaší spokojenosti a co nejrychleji.

 

UPOZORNĚNÍ

na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podnínky :

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • 5.1.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu - výroba na zakázku ( okenní rolety na míru )
Náš web, tak jako skoro všechny weby na světě, používá tzv. cookies, potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely, a my Vás o tom musíme dle nařízení EU informovat a požádat o souhlas... Což tímto činíme.... Děkujeme ! Více informací o podmínkách ochrany osobních údajů.