VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI. V PŘEDVÁNOČNÍM OBDOBÍ MŮŽE OJEDINĚLE DOJÍT K PRODLOUŽENÍ DODACÍ LHŮTY. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

Reklamace

Bannery vrchní kategorie_Reklamace 3_Reklamace 2

Vážení zákazníci,

velice nás mrzí, že něco není jak jste očekávali. Ačkoliv pořád pracujeme na zlepšování kontrolních procesů občas něco přehlédneme.

Ujišťuji Vás však, že všechny nedostatky nebo závady odstraníme v co nejkratším termínu.


Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace nám prosím zašlete :

  • číslo objednávky
  • typ rolety
  • rozměr rolety
  • popis závady 
  • pokud se jedná o závadu vyžadující výrobu nové rolety - pak prosíme o zaslání fotografie závady
  • v případě, že v balení chyběl nebo byl poškozen některý z montážních dílů, napište nám jeho číslo a bude Vám neprodleně zaslán.Čísla montážních prvků najdete v návodech. ( Návod pro rolety DEN/NOC ZDE )

 

Tyto informace zašlete na email : info@zebra-shop.cz 


 

Víme, že vyřizování reklamace je nepříjemná záležitost, u nás však máte jistotu, že bude vždy vyřízena k Vaší spokojenosti a co nejrychleji.


 

UPOZORNĚNÍ

na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky :

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • 5.1.3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu - výroba na zakázku ( okenní rolety na míru )
Náš web používá tzv. cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.  Více informací o podmínkách ochrany osobních údajů.