Reklamace

Bannery vrchní kategorie_Reklamace 3

Vážení zákazníci,

velice nás mrzí, že něco není jak jste očekávali. Ačkoliv pořád pracujeme na zlepšování kontrolních procesů občas něco přehlédneme.

Ujišťuji Vás však, že všechny nedostatky nebo závady odstraníme v co nejkratším termínu.


Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace nám prosím zašlete :

  • číslo objednávky
  • typ rolety
  • rozměr rolety
  • popis závady 
  • pokud se jedná o závadu vyžadující výrobu nové rolety - pak prosíme o zaslání fotografie závady
  • v případě, že v balení chyběl nebo byl poškozen některý z montážních dílů, napište nám jeho číslo a bude Vám neprodleně zaslán. Čísla montážních prvků najdete v návodech. 

 

Tyto informace zašlete na email : info@zebra-shop.cz 


Víme, že vyřizování reklamace je nepříjemná záležitost, u nás však máte jistotu, že bude vždy vyřízena k Vaší spokojenosti a co nejrychleji.


 

UPOZORNĚNÍ

na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky :

IX.     Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

1.       Pokud u nás nakupujete jako spotřebitel, můžete tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – vy nám vrátíte zakoupené zboží a my vám zase peníze. Pro toto odstupování platí následující pravidla.

2.       Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dáno jeho povahou. Je to zboží, které:

-          jste po dodání nenávratně zapracovali s jinými produkty (například vlastní úpravy rolet),

-          jsme vám vyrobili podle vašich požadavků nebo přizpůsobili vašim osobním potřebám (například výroba rolet na zakázku),